29 September, 2012

Nak percaya ke tak...

salam

Dalam masa aku p makan-makan dan mbeli tu..aku terpaksa parking agak jauh kete ku. Mula tu think positif takpela satg nak makan, bolehla xcercise skit. Tp memang agak jauh la dari Sunshine tu. Bila dah aku masuk kete, aku stat dsbnya la ada sorang pompuan mai kat kete tp masih dalam jarak 1 hasta. Disebabkan dia dok bercakap, aku terus turunkan cermin kete walau dalam hati dah cuak dah ni. Dia ni pompuan Melayu, bertudung dan kukira pakaian nya tak selekehla, selebet aku lagi. dia pegang payung.


dr uncle google


Apa yang diberitahu pada aku dia perlukan duit tambang nak balik. Terus aku cantas bgtau aku takde duit. dia pun cakap takpe dgr dulu, dia tau org mesti tak percaya punya tapi dia terpaksa sbb duit takdak dia "baru dapat tau" anak dia jatuh, so dia nak kena balik ni.. Aku tak tgu lama juga ters cakap sy baru je bli barang tadi memang takdak duit dah. Pastu pompuan tu kata takpela timakasih..

Aku tak berani nak tanya dia nak p mn aku takut aku terkesian, almaklumla mudah kesian..Ada gak perasaan bersalah tapi aku kata aku takut tu yg aku blah tu...Dan aku tak berani singgah mn2 dah sbb takut jumpa org yg masalah yg sma...

No comments: