18 November, 2012

ish....nak cite banyak ni...

Salam
hahahah tajuk tak hingat...tp memang betul banyak benda nak cite tp satu pun tak buat lagi, satu pun tak buat entry lagi ..apala..Tapi itulah nak cite yg mn dulu ni ..Inilah masalahnya kalu byk cite yg dipendam saja, byk cite tapi tak buat entry langsung apala....
ni la hp aku
haaa hp tu...murah je la tp bg aku masih mahal la...heheh bg aku la kan...aku bli ni tahun lepas ingat lagi waktu tu aku nak ke langkawi bw budak2 sekolah..itupun kawan tlg blikan...sebenarnya aku nak cite hp aku ni dah ilang opppss HILaNGGGGGG aduiiiii tak tahu nak kt apa aku memang takde perasaan langsung, kososng je...tp bila sampai umah dlm hati aku menangis....bukan apa musibah berturut ni..
1) tab rosak- aku gak yg memulakan rosak
2) hp ilang -aku gak pybbab
3) hp anak daraku rosak -aku juga pybbab...mandi laut tak hingat-next entry

So sekrang ni tgh fikir nak bli hp apa dah sminggu ni berlalu.aku pun tak tau nak yg mn..kalu ikut ati nak gak la yg 1k tu tp bila mikio duit rasa nak bli yang 100+ je...

Jalan-jalan ke P.Pangkor 2

Salam

Sbnaqnya gambaq tak banyak lupa nak amik...boleh lupa nak amik. Tapi banyak benda dok pikir tula terlupa tu. Papun km bergerak pada 13 Nov dari Penang ke lumut...Semua berjanji akan berjumpa di Lumut . km sampai awal  abahcik ada xcident d tgh jln. pak ngah plak mayb kalut ngan anak-anak ku. Km singgah mkn di Lumut dulu. sblum tu berkira2 nak ke jeti Marina atau jeti Lumut.


  

Akhirnya km guna jeti Lumut dan simpan kete kat medan tempat letak kereta bertingkat.


Jalan-jalan ke P.Pangkor

Salam


Cuti sekolah dah bermula, aku bisala mula merancang nak bercuti. cadangan pertama nak ke Pantai timur. tetiba perubahan perancangan bila adik2 rancang nak join gak sambil bw mak..aku ok je takde masalah dan bermula la pencarian, perancangan dan penelitian.
1. Perancangan pertama ke Pantai Cherating tp tak jadi takut ombak kuat dan tak boleh mandi pantai.
 

2. Bukit Fraser ni atas cdgn aku n mak aku tak jd gak sbbmusim hujan kwn adik aku kata bahaya. mak aku pun risau aku tercerita kisah seram..sbb budak kecik ramai
 

3. Langkawi tak jadi gak sbb chale n hotel tepi laut penuh..tak mau dok pekan


4. cameron Highland..tak jd bila adik aku bg cdgan ke Pulau Pangkor





Akhirnya


tudia punyala teruk pencarian asyik mengadap laptop je...berpinau bijik mata aku. Nak cari tempat n tarikh yang sesuai. Bila dah bulan 11 tak boleh cdg nak p bulan 12 tak boleh plak aku bertugas n suami plak dpt tapak nak meniaga...
Tapi akhirnya km ke Pulau Pangkor pada tarikh 13 nov- 15 nov 2012