26 August, 2012

Dah 4 tahun la....

Salam

Raya ke 2 aritu genap anak terunaku 4 tahun...Tp aku tak buat papun. Dah raya..dok sambut tetamu la kan.
Balik kg Changlun, tetiba abahcik dah beli kek birthday..siap angry bird lagi huhuhu.Tunggula umi buat kat penang yeee

Kek Angry Bird

4 tahun sudah

Aisyah dan Luqman


Tengah potong kek


Makan time

18 August, 2012

Posa di Pantai Remis

Salam

Bukan nak cite pasal posa sangat pun tp nak cite pasal ayaq tebu. Somi kalu balik pantai Remis bulan posa mesti ayaq tebu pakcik ni jadi rebutan. tp memang ramai pun. Ayaq dia dahla banyak, manis dan sedap.
Gambar tak clear dr hp je , pakcik ni mesin tebu dr atas lori

Punya ramai yang menunggu

Haa nampak tak pakcik tu

Ni anak teruna aku dah boring dah ni

Selamat Hari Raya AidilFitri

Salam

Apapun Selamat Hari Raya AidilFitri , Maaf Zahir dan Batin..

Tahun ni giliran beraya di Pantai Remis, Perak...


Nipun dr Google gak..nak buat sendiri tak pandai

12 August, 2012

Menu bukak posa

Salam

Sakit-sakit pun br teringat nak buh cite ni.. Minggu lepas(lamanya) aku buat nasi beriani...wauuu megah2 tp nasi beriani guna rempah paket hahah...Aku buat la masak cabai ayam dan goreng udang-konon nak buat butter prawn tp tak jdla huhuhh..papun layan je gambar


Pulut sekaya ku yang lembik sikit tapi sodap
Semua versi campak-campak aje, almaklumla terlebih tere sudah ahakksss

Sakit...




Assalamualaikum

Org lain sibuk buat kuih raya, sibuk kemas rumah sibuk mengira hari nak balik kampung aku plak tgh sakit....ahhhh. Masalahnya sakit aku bukan menyebabkan aku tak boleh berjlan, aku masih boleh berjalan , malah berlari sekali. Tapikalu aku tiduq uwaa rasa nak menangis.. sakitnya tuhan aje yg tau,..
aku sakit kat situla bgkaknya aghhh


Ari Rabu, tgh aku dok menyimpan surat2 dalam fail, biasalah aku nak menguap tapi aku takleh buka mulut luas sakit sgt..bila balik umah aku perasan ada bgkak kat pipi aku. sblum tu aku bershopping bj anak2. Nasib baik dah selesai cuma kasut je blum bli lagi. Ari tu juga aku buka posa di luaq. Balik je aku dah tak rasa sakit n bgkak tu pun dah rasa surut ..
Tapi pagi kamis jadi balik adoiii sampai ke arini... aku ingatkan bgkak biasa... ingatkan dia akan surut la. tapi semalam waktu nak tidoq aku sakit sgt. sampaikan aku tinggalkan kedua2 anak aku di ruang tamuj dan aku masuk tido dlm bilik( biasanya aku teman depa) aku rasa sakit sangat n rasa tak boleh dgr suara2 bising.
Bangun sahur tadi, aku buat keputusan nak kena p klinik. sekurangnya dapt mc. Bayangkan kalu aku dgr suara2 budak2 tu aghhh mesti aku lg tensen. Alhamdulillah aku dpt 2 ari terus... aku harap aku akan baik sebelum akau kena p sekolah nant...


Tapi banyak nya keje kat sekolah aghhhh tensen lagi...
Comel plak katun ni
sumber : google