20 January, 2017

Tahun baru tempat baru hidup baru

salam
Dah 3 minggu baru nak tulih pasal tahun baru hheheh, sbnaqnya aku lupa. Hidup di tahun baru dah ni. Aku memulakan tahun baru ditempat keje baru walaupun akau dah 9 bln dana pada tahun 2016 tp aku akan memulakan tahun baru 2017 ini dgn jayanya. Cewahhh ayat x boleh blah. Apa yg pasti aku perlu move on utk apa dikenang utk apa dipikir. Malah aku perlu buat keje aku sbb aku mkn gaji dgn keje aku tu. Biaqla org xsuka aku
 biaqlah org kt akau emo sgt ,
H biaqla org kata aku yg x btoi
Biaqlah org kat aku yg salah,
Biaqlah org kata aku yg harus menerima keadaan dan memaafkan sj dan melupakan sumenya.
Hakikatnyabaku x boleh melupakan dan sukar memaafkan. Tapi aku akan tetap teruskan keje aku
Cuma
Aku amat berharap keje aku lebih baik dr hari2 semalam
Hidup aku lebih tenang dan baik dari hari2 semalam
Ibadahku lebih baik dr hari2 semalam
Duit aku lebih baik dr hari2 smlm ... hehhehe
Dan aku lebuh bahagia bsama somi dan anak2ku, keluargaku, dan rakan2 ku yg baik
InsyaAllah ....amin

Harap jugak aku rajin memblog hahahh

No comments: