28 April, 2013

Jalan-jalan cameron Highland siri adikberadik (3)

Salam

Entry sblum ni ada yaang terasa dak (ada ka org baca) huhuhu. Ni ada sambungan lagi...Jangan menguap ka nak termuntah ka...jgn noo...
 Pak ngah sampai agak lewat tp x ingat dlm koi berapa.. tupun depa berenti byk kali sbb mabuk . sib baik mak tak muntah sbb mak dah bersedia makan ubat mabuk. hehhehe.

lebiih kurang dalam setgh jam nak sampai aku cdg nakle goreng cucuq badak order kat kawan aku sedappp... basuh belanga(kuali) nak idup api tak kluaq alamak gas abih.. telefon la tp sampai ke sudah tak antaq haa sudah...dok ingat kambing perap aku ayam perap mak ngah mcmmn nanti... Aku call dah harap sgt depa antaq cepat utk mkn mlm ni sbb dah bawa bahan kan..kalu tak bw takpa...jd tertangguh la cucuq badak aku tu..
bila sepupu sepapat dah berkumpul riuh rendah


Petang tu setelah berbincang km ke Bharat tea dulu lgpun dah lewat, kesilapan tak singgah d Tanah Rata tapi singgah di pasar malam..Bkn apa nak bg mak tgk pasar malam...Walaupun dah petang tp org masih ramai di Bharat dan km pun tak pekena  tea atau scone sbb org penuh, Cuma km turun ke ladang teh apalagi amik gambar la...tp tau sjlah dah aku semput ni kan penat la weiii




                  Anak cucu tok kalut nak naik kalut nak bergambar ...penattt


                                       Alhamdulillah cuaca cantik...elok..
ronda kat kedai Bharat
Blk dari Bharat km singgah pasar mlam, mcm biasala pasar malam ni padat dengan org kereta aghhh bosan...disbbkan tak tau gas dah ada ke belum km bli juga lauk takut gas takdak ...waktu ni rasa menyesal tak dok di Tanah rata

No comments: