31 March, 2013

Shaklee dan Diet atkins

Salam

Diet lagi ...bukan apa aku jumpa jd tak salah nak share...

kredit utuk blog kak long ni

HILANG 23KG >>>> Diet Atkins + SHAKLEE

Beliau memulakan misi LOSS WEIGHT ni bermula dari bulan Mei 2012 dan sehingga Julai 2012, beliau telah kehilangan 23KG...banyak tu kan...

Jadi apa yang beliau amalkan ye..

Beliau amalkan DIET ATKINS iaitu sejenis diet yang mengurangkan pengambilan karbohidrat..hanya 20gm - 50gm karbohidrat sahaja yang dibenarkan... Untuk mereka yang obes, diet atkins sememangnya sesuai.. kak long pernah mencuba diet atkins ni selama 2 minggu dan sememangnya ia diet yang mudah dan berat sangat mudah turun... (namun jika anda mempunyai risiko penyakit metabolisme, sebaik-baiknya dapatkan nasihat dari doktor dulu ye...)

Selain dari itu, untuk memastikan keperluan nutrien beliau dipenuhi, beliau terus mengamalkan suplemen Shaklee


Sebenarnya suplemen yang kak Nadia ambil bukan sekadar membantu pembakaran lemak malah ia membantu merendahkan paras kolesterol yang tinggi, menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat, memastikan kitaran hormon yang lebih teratur... 

Ambil suplemen bukan untuk kurus semata tetapi untuk kesihatan di masa akan datang...
 
 
Aku  pernah cuba gak...tp blum join dua2 ...masalah utama aku adalah tak DISPLIN n bil dah jumpa ni aku nak set target why not alang2 ahli shaklee aku cuba combine...YESS YESS

No comments: