20 May, 2012

Di pagi Isnin

salam
Dulu aku hairan asal isnin je aku nak dmam, asal Isnin je aku takde mood. Aku selalu kata pada diri aku betapa bosannya menjadi seorang yang begitu. Macammn nak meningkatkan produktiviti, meningkatkan kualiti...Ialah asal malam je mula fikir nak amik MC, mula fikir nak buat cite sakit...hahahaa
Rupanya baru aku tahu itu dinamakan Monday Blues

Dr pakcik google



 
Ni aku jumpa dr blog ini bila jalan2 cari cite pasal ni, katanya perkara di bawah ni dapat menghilangkan rasa dan simptom2 tersebut
 
1. Call a friend and Talk about the Fun Topics

2. Allow Your Feelings be as They Are

3. Plan Your Day

4. Ask a Co-worker How Their Weekend Went

5. Stop Complaining

6. Clean Your Desk

7. Help a Co-worker
 
 
Yeee... rasa boleh ikut..cubala pelan2. Tapi baru aku tahu bukannya aku sorang, boleh dikatakan ramai yang macam ni...huhuhu

No comments: