16 May, 2012

Aku menang tp takde rezki...

Salam

Dalam dok surf dan nak buh entry br kat blog br terteringat GA dr blog Shana ni. Br la buka arini tgk2...Ohhh takde rezeki. Pastu sajalah tengok lagi sampai bawah blog tu. alamak nama blog aku ada.....tp dah tarikh tutup pada ari yg sm lewat dua hari jee..Memang takde rezki kalu tidak dpt patung comel tu huhu. Yg bestnya itu bermakna ada ong..hahaah bukan apa aku tak pernah merasa ong dr segi cabutan bertuah dan sebagainya... Kali ni ada rasa sonok sgt hehe