13 April, 2012

Demam n selsema

Salam

Baru ni waktu cuti pertabalan YDP Agong, aku bersin memanjang malam tu soknya dah rasa bdan seram sejuk tensen btoi. aci cuti je damam,aci demam je waktu cuti. Cuma aku takkan mc waktu kerja la..kiranya jadi pekerja contohla aku tahun ni... huhuh

Aku rasa aku tahu nape aku tak sihat. Pertama yang pastinya kuasa Allah SWT la kan. Keduanya aku kena hujan, ktiganya aku jarang2 sgt amik supplement. hahahha. Walaupun ada sikit lagi tp malas benor nak mkn apatah lagi aku sarapan kelam kabut pastu masuk kelas n lupa nak mkn supplement... Apa lagi Shaklee la dah  tau antibodi lemah, tak kuat walaupun badan je besar tapi amik asyik on dan off ni plak dah nak abis. dah order asalnya nak ke branch aje tp malas la.Ala order je laa... Harap minggu depan sampai lee




Tak reti nak ejas la gambar-gambar ni, semuanya dari pakcik google  . supplement ni la yang aku beli dari Aula.. Ada lagi sebenarnya nak beli tapi tak boleh bli banyak2 sbb duit ciput. Jadi sapa-sapa nak bli bolehla ke blog selasihkushaklee ni. Namun blog ni banyak nak kena touch up lagi n nak kena belajar lagi huhuhu

No comments: