20 March, 2012

hati celaru..

Salam

Bukan nak cite pun tapi nak meluahkan aje, cite lebih-lebih pun takut satu dunia tau macamla org kenal aku,
Aku sekarang ni rasa serabut bukan arini je tapi dah banyak ari. Bak kata org diluah mati mak ditelan mati bapak. Aku pun tak tau nak buat macammn. kalu aku buat cara A adakah aku akan tenang, kalu aku buat cara B adakah aku akan selesa. ahhhhh.....

hehehe


Fikiran aku selalu macam ni serabut memikirkan benda yg bg org lain ala takde menda nak dipikiorkan. Risau gak nanti aku makin kuat makan plak padahal tgh berdiet ni . Btoi ka ?? Risau gak takut makin banyak kedut2 dimuka aku. Kerja sekolah pun tak banyak yang dipikir dok pikir hal-hal remeh macam ni aghhhhh
tua sebelum waktunya

Macammn aku takmau dok pikir sangat. Rasa-rasa kena buat kek ni..kalu ada entr kek nanti maknanya aku berjaya la. Bukan berjaya menyetel masalah tp menyetelkan kek

org kata masak leh ilang tensen

gambar ni semua dari pakcik google

No comments: