27 February, 2012

Jalan-jalan ke Hatyai

Salam
Baru ni hujung minggu aku ke Hatyai dengan rakan-rakan sekolah ku.. Niat tu macam tak mau p tapi daya tarikan Sawadikap tu agak kuat jd aku p gakla. Aku p pun tak bw anak-anak.Pertama budget kedua si kecik tu agak sukar dibawa berjalan kalu ikut jadual org ni..Tp takpe  mak  offer diri nak jaga..
Boleh dikatakan memang agak seronok gak walaupun memenatkan. Member aku semuanya jenis kaki berjalan, semuanya jenis kaki ronda. Depa punya motto kalu nak tido n berehat balik umah bukannya waktu nak berjalan-jalan ni. Apapun layan je gambar walaupun tak banyak sbb bateri hp kong terus. Nak cas plak tak boleh sbb ada 2 lubang jee. So jadila aku tanpa gambar. InsyaAllah aku akan minta dari member gambar-gambar yg ada aku dan yang menarik.


Ni adalah tempat perhentian bas sebelum bertolak ke tempat imigresen. Tempat ni memang luas- tempat mkn. tapi sesuai hanya untuk non muslim. Tak gamak aku nak p telan. Cuma di sebelah kiri adalah bilik air, tandas dan surau. Lupa nak amik gambar. So tempat ni hanya sesuai, solat dan qada hajat.


Keadaan di sebelah imigresen Bukit Kayu Hitam. Memang ramai org, patutlah km bergerak awal. Dan rupanya memang ramai rakyat Malaysia ke sana di hujung  minggu. Tapi tak le lama.

Ala sambung lagi la, ngantuk sgt dah no

No comments: