25 November, 2011

entry tak mau hingat

salam

pehal ngan tajuk tu huhu...sendiri mau ingat laa... last entry bln julai...nampak bnor malasnya...tiap ari masuk blog tp blogwalking jela, dok kagum blog org ni, dok semangat tgk blog org tu aku? tak hapdate pun blog aku. tgk2td laa bln 7 nun ....kalu artis  aku ni dah lama org lupa hampeh btoi....

Sekrg ni aku ada kat kg, lagipun cuti sekolah, somi pun takdee n lagipun dahlama tak balik kg...harus ku terjah jua. Malangnya kamera lupa. aritu memang dok pikir nak buat apa aku bw blk kamera ni..nak amik gambo ape? last2 nyesal..arini aktiviti aku padat mencari rumah...dah terjah dua tiga umah...RM171k- 299K...
rasanya lpas ni mkn ulam jela aku g kutip merata kg..mkn ikan masin jee..mampu ke aku?
Tapi aku akan cuba calculate lagi..demi masa dpn keluarga kami biarla selesa dan bahagia...waa syahdu plak..

No comments: