16 May, 2011

Sakit...

Salam
Sebenernya rasa tak sihat ni dah lama..tapi makin teruk bila drive balik Changlun baru ni..Ala Changlun je mcmla Melaka.huhuhu... Balik maik penang aritu dah rasa letih dah..esok dah la sekolah. Dan memang cinfirm tak gi pun sekolah. Dan minggu ni adalah minggu-mingu sakit-selsema, batuk sikit2 (masalah bila batuk sakit abih seluruh bdn macm nak realai tulang) punyala teruk...Akhirnya paling ketara ari jumaat selsema, merah mata, rasa dah tak macam orang...bawa la tuala kecil yang besar buat cover mulut..kihkih. Malam tu terus g check. Doktor kata mayb aku alah pada fogging.

Kerana fogging aku sakit? Betul ke? Aku doktor ka? Tap rasa bukan..la. Macammana kalu btul ni pun bukan sihat lagi. Sakit ni kepala tahap gaban...diselangseli selsema dan batuk ringan..Yang pasti sakit lagi badan ni...
Susah betul dizaman 'org' takde ni...WAAaa

Bukan pa aku teringin betul nak makan laksa. nak masak la..ptg jumaat tu aku bersiang ikan dan rebus, dah rasa tak larat nak tido dan tertido. Tetiba anak daraku mai gerak...haa hangit ikan aku...tak bolah buat laksa
Tapi yang best sempat lagi buat kek...ahaks..kek...kek...teringinla nak buat camne nanti next entry aku tunjuk kek tu.

No comments: