04 July, 2013

hepy besday ....seprise!!

Salam

3 julai amat bermakna..chewah ayat....yalah dah cukup 40 ngkau....dah tua...dah berumo..
Alhamdulillah dalam usia ini aku menjadi gak sbg manusia dan hambaNya. Usia ini gak walau tak mewah tapi tak susah...walaupun dok cari jalan nak mewah ...tu bukan tamak kan cuba untuk berusaha...tak salah menyimpan impian dan harapan...tak salah nak memasang angan-angan bukan untuk apa untuk kesejahteraan anak-anak cucu...
tgklah ayat ,...luahan hati...

Sebenarnya aku telah diseprise oleh anak-anak buahku...mula kejadian aku nak makan besday kek anak muridku...n aku nak bukak peti ais...tp depa x bg heran aku...dok kt dia ni simpan budu ke? nak bukak peti ais pun tak bagi...takpe nant aku leh tgk gak...ttiba sorg lg kata imah  nak jumpa ...pehal la depa ni aku dok kata dalam hati la tak terlintas langsung cuma yg dok pikiaq masalah budak ke...adoii mula nak sakit kpala...pastu last2 patah balik ke kelas. dok kata lg dlm ati amboii depa ni nak pemain aku ke...
tetiba Allah selamatkan kamu berdendang...laa pandai btoi depa ni menyepraiskan aku terkejut sgguh sipa ada kek lg...yg paling  tak sangka ada hadiah ...terharu sungguh...
takleh tahan sebak dah waktu ni

lawa tak hasil kretaiviti imah

tukang buat kek siap bersuap lg

ada adiah tp sblum tu dok kt la depa ni nak pekena ni sbb kotak tak balut hehhe

ahaaa henbeg...aku suka....

takleh than lgi sebak sgt huhuhu 
gambar sume dr fb Fieza 

papun timakasih banyak2 buat cikgu-cikgu dan pembantu2 PPKI sk seri relau....rasa nak peluk sorang2...terharu sungguh...hehehhe

No comments: