13 May, 2013

entry bersambung.....Shaklee

Salam

Sambung balik....biasalah xdan huhuhu......xdan tu meaning dia tak sempat

aku juga ada bli Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder Terbukti Berkesan Untuk       
        -Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
        -Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
        -Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
        -Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
        -Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
        -Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
        -Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
        -Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
        -Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%


Kelebihan lain

  • TIADA ADITIF - Ramuan Serbuk Kolagen Shaklee adalah 100% TULEN, SEMULAJADI, dan SELAMAT. 
  • Tiada pewarna, perasa dan pengawet tambahan
  • Mudah larut dalam air, senang dibawa ke mana-mana
  • Boleh dicampur dengan jus kegemaran anda/Shaklee ESP/Shaklee Meal Shakes
aku juga beli osteomatrix...ia adalah supplemen untuk kalsium magnesium
Osteomatrix ni boleh hilangkan cramp pada betis terutama pada ibu-ibu yang mengandung....yg tak mengandung pun ada gak yg akan cramp(aku la ) tu. Alhamdulillah aku dah tak cramp dah kalu tak dulu rasa mcm nak nangis....
Oleh itu, jika anda sedang hamil lebih-lebih lagi sekiranya anda mengalami masalah seperti sakit belakang, sakit pinggang, sembelit, kaki cramp dan yang sewaktu dengannya, apa kata anda cuba Ostematrix.

Sterusnya aku juga ada bli nutriferon....nutriferon ni umpama panadol bag aku insyaAllah dengan izinNya kalu rasa nak demam skit aku mkn ni aku boleh sihat balik...Alhamdulillah.Apa itu Nutriferon? Ringkasnya, ia suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh. Bagus utk bina imuniti,pesakit resdung, asma,etc. Jadi kalo demam or jatuh sakit time travel, tak payah susah2 mkn panadol or painkiller 
 okeeyy...Ini penting sbb kadangkala bila makan painkiller ni agak merbahaya...try la google tgk....

So....berminat nak try boleh la sms, whatsapp or berfb dgn saya...atau kalu nak bli sendiri di branch boleh guna id saya 
Mera Syuhana binti Mahamud (Odah)
ID No. 868513
♥ SMS/WhatsApp : 0195591197
♥ Email : odah73@gmail.com
Facebook : Mera Syuhana 

No comments: