05 December, 2012

jalan-jalan ke P. Pangkor 4

Salammm...
ehehehh pasaipa byk entry sgt, pasal Pangkor ni...awat tak cite perabih je...Ok Kali ni aku rasa aku akan buat sampai abih. Dok di Pangkor pun aku dah sewey byk tempat. Pilihan utama aku di Teluk Nipah n kalu boleh ada pool. Byk cr aku guna, boking la, asia room la tp sbnaqnya tu byk nak tgk rege dan review org.. Last2 aku pilih Purnama Beach Resort. Tempat ni aku tg mcm tak jauh dari pantai.. dan di Teluk Nipah.
Tapi adik aku yg buat panggilan ( sbb chalet ni kepunyaan sepupu aku). Km amik 4 chalet tp dpt 3 katil. Okla selesa gak.Papun layan je gambar

google


google



Ni dalam bilik, abaikan je yg tak menarik tu

Dari sudut ni plak
Chalet ni mungkin baru buat jd agak hangat, aircond pun agak lambat sejuk ..memang hangat sungguh. Tp kalu dok di chalet kayu mayb sejuk sikit. Lupa nak abak check in terus bayar ye...aku sound gakla adik receptionist tu, bayar awal ni harap2 perkhidmatan cemerlang le..heheh suka suki je...
km check in, tidur dan berehat sat. Selepas asar km pakat kluaq p tepi pantai.... mandi laut huhuhu. oppss lupa nak cite abahcik sampai lewat gak dkt asar...depa berehat dulu letih sgt.

Malam tu km kluaq dinner dluaq, makanan agak hampeh dan lambat almaklumla ramai...Ada satu kedai makan yang mula2 bergaduh dgn kastemer dgaq cite depa ni memang suka ltak melampau2 regenya. sib baik tak p kedai tu. Akhirnya km decide nak makan je kat Purnama..sbb abahcik kata nasi goreng dia lebih sedap dan banyak dari di tepi pantai tu..

ok sambung lagi...

No comments: