18 November, 2012

Jalan-jalan ke P.Pangkor

Salam


Cuti sekolah dah bermula, aku bisala mula merancang nak bercuti. cadangan pertama nak ke Pantai timur. tetiba perubahan perancangan bila adik2 rancang nak join gak sambil bw mak..aku ok je takde masalah dan bermula la pencarian, perancangan dan penelitian.
1. Perancangan pertama ke Pantai Cherating tp tak jadi takut ombak kuat dan tak boleh mandi pantai.
 

2. Bukit Fraser ni atas cdgn aku n mak aku tak jd gak sbbmusim hujan kwn adik aku kata bahaya. mak aku pun risau aku tercerita kisah seram..sbb budak kecik ramai
 

3. Langkawi tak jadi gak sbb chale n hotel tepi laut penuh..tak mau dok pekan


4. cameron Highland..tak jd bila adik aku bg cdgan ke Pulau Pangkor





Akhirnya


tudia punyala teruk pencarian asyik mengadap laptop je...berpinau bijik mata aku. Nak cari tempat n tarikh yang sesuai. Bila dah bulan 11 tak boleh cdg nak p bulan 12 tak boleh plak aku bertugas n suami plak dpt tapak nak meniaga...
Tapi akhirnya km ke Pulau Pangkor pada tarikh 13 nov- 15 nov 2012

No comments: