11 December, 2011

Nak beli...

Salam
Pagi-pagi buta tajuk ni...memang nak beli la tu...bukan apa dah hujung tahun dah nak berakhir ni cadang nak pakai hanbag baru..ehhh bukan membazir hanbag lama dah putus talinya...almaklumla beg tu dah beasar buh segala benda...kalu bw ke sekolah tu dgn pencil case pun sumbat dalam tu.....udahla begnya murah je(bg aku mahal la)...adoiii la beg dah survy dr bln 10  lagi tapi tak dapat2 gak. Nak kata aku cerewet tak la sangat..
Apakata akalu aku beli beg ni, memang minat sangat-sangat...sungguh-sungguh. Dalam aku dok tenet kedai online ada dua @ tiga kedai yg aku jumpa jual beg ni...tapi tak ingat dah mana satu, tp tadi jumpa sat kedai tu. regenya 2k+..fuhhh kalu aku menabung pun rasanya syg aku nak beli...kalu aku ada duit pun rasa tak tergamak aku nak beli..Nanti ujung bulan ke waktu takde duit ke jawabnya kena potong beg tu buat sup ataupun tambah dalam moi...hishhh idakle teman sanggup membelinya...
kalu aku jumpa pun mayb yg rege sesuai dgn gred AA+ aje...adaka...Tapi mana tahu murah rezki kedepan2 nanti tercapai gak hasrat hati lega...berangan-berangan!!

1 comment:

Adeq said...

mt fav beg tooooo =) tp nk beli yg super ori x la kot.. but beli yg gred AA+ tu mungkin la.. tah target dh die jual skali gan wallet rm150...